perjantai 4. tammikuuta 2013

Lempi huulituotteeni

Mulla kulkee joka päivä laukussani (Pochettaa lukuunottamatta ;)) aikamoinen arsenaali tuotteita huulia varten. Mulla on joku pakkomielle laittaa huuliin koko ajan jotain tököttiä. Tässä vaiheessa pakko myöntää: oon aika pahasti addiktoitunut huulirasvaan. Sitä menee todella monta purnukkaa kuukaudessa. 
Perusmeikkiä korjaan yleensä vain kerran päivässä, mutta huulia useammankin kerran tunnissa. En tiedä onko se hyvä juttu...
Minahän en mitään koulutusta huultenlaitosta ole käytynyt, vaan teen miten olen hyväksi havainnut ja käytän itselleni sopivia tuotteita. 


Aika värikäs arsenaali!
Huulirasvoja- ja kiiltoja ja yksi huulipuna.



Nämä kolme tuotetta ovat tällä hetkellä käytössä päivittäin.

Vitalista en vaihda mihinkään! Pienempi purkki matkaa laukussa ja isompi kotona. Pulassa olen jos jotain huulirasvaa ei mukana ole.

Hydracolorin tuotteet ovat minulle uusi tuttavuus. Tämän otin kassalle Stockalta hetken mielijohteessa. Mutta hyväksi on todettu!
Tämä tuote perjaaattessa riittäisi, koska siinä on rasva ja kiilto/puna samassa. 

Mutta mulla on kiilto ihan omana tuotteenaan. Hawaiian Tropicin löysin kesällä työkaverin suosittelemana. Siitä tulee ihanan kiiltävät ja täyteläiset huulet ja maku ja tuoksu on mitä parhain. Enhän mä huulikiiltoa syö, mutta aina sillon tällöin saatan vähän huulta nuolasta... :DD


Näitä siis laitan tässä samaisessa järjestyksessa, kun nyt teille kerroin eli ensiksi rasva pohjalle, sitten punaa mulla säihkettä ja lopuksi kiilto. 

Välillä menee viikkoja, että käytän päivittäin samoja tuotteita, mutta toisinaan taas tuotteet vaihtuvat päivittäin.


Toinen huulikiilto, joka kulkee aina laukussa on We Care Iconin. Se on ihan perus kiilto, sellainen ok!


Huulipunana taas Lumenen Natural Code- sarjaan kuuluva puna. Sekin ihan ok!


Näistä saa aika hyvin selville millainen maku mulla on huulituotteita suhteen. Perusrasvoja, punana sellainen, josta tulee säihkettä- ei niinkään väriä ja kiiltona kirkas- tuote, joka tekee huulet täyteläisiksi


Ja sellainen on lopputulos!!

Niin kuin jo aluksi sanoin käytän tuoteita, jotka ovat itselleni hyviä. Tuotteet, jotka olen havainnut omaan käyttööni hyviksi. Nämä kaikki ovat saatavilla tavalisista marketeista  ja se sopii mulle paremmin kun hyvin. Jos käyttäisin vain esim. lentokentältä saatavia tai siellä hyvän hintaisia tuotteita, mitä sitten kun yksi lempihuulikiilto loppuu. Odotan puoli vuotta, että taas saan sitä kohtuu hintaan. 
En tarkoita, että kalliimpia merkkejä ei saisi ostaa vaan sitä, että itse pihistän niistä jotka eivät ole minulle niin tärkeitä. 
Vaikka tykkään laittaa huulia usein pärjäisin ilman yhtäkään kiiltoa ja punaa- ilman rasvaa luultavasti kuolisin.

Näin siis itse laitan huuliani.

Onko sinulla tuotteita, jotka ostat kerta toisensa jälkeen? Entä mitkä ovat sinun huulienlaitto rituaalit?

Ihanaa alkanutta viikonloppua kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Vitalis on minunkin lempparini! Varsinkin näin talviaikaan käytän sitä paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitalis on kyllä aivan paras! Ja talvella juuri mullakin kovassa käytössä :)

      Poista
  2. Haaste!:)

    http://bittenbyfashion.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.