tiistai 19. maaliskuuta 2013

Näkemisen arvoista

Näkö.
 Se on huonontunut minulla.
Siksi marssiin pari viikkoa sitten optikkolle tarkistuttamaan näköni ja niinhän siinä kävin, kuten vähän osasinkin jo odottaa.
Rillit piti laittaa tilaukseen. 
Ja tälläisiin pitkän pohdinnan jälkeen päädyin.








Vaikka itse olen todella vaalea mielestäni tämä Ralph Laurenin tumma kehys on itselleni sopiva. Ja onneksi vaalea turkoosi pehmittää tummaa ruskeeta kivasti. 
Ja ruskea on sellainen väri, joka meneen hyvin monen toisen värin kanssa- se oli myös yksi syy miksi tähän kehykseen päädyin.

Voitte vain arvata miten paljon näkeminen on nyt helpottunut.

Lasit ovat olleet minulla käytössä noin viikon ja aluksi niitä käyttäessä päätäni alkoi särkemään, mutta nyt kun silmät ovat tottuneet näkemiseen päänsärytkin ovat hävinneet. Mukavaa!

Voi miten elämä onkaan taas kirkasta!

Näkemisen arvoista tiistaita kaikille! ;)

4 kommenttia:

  1. Onpas kivan näköiset lasit!:) Tuo turkoosi piristää hauskasti. Itselläni on ollut lasit nyt noin 6 vuotta, mutta muistan kyllä vielä tuon tunteen kun hankin ne ensimmäiset ja aloin taas nähdä kunnolla! :D Nyt haluaisin hankkia uudet lasit vähän muuttamaan ilmettä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Zandra! :)
      Laseilla kyllä saa muutettua ilmettä hurjasti ja vaikka itselläni on lasit ollut käytössä vasta viikon voisin nyt jo melkein hankkia uudet, erilaiset lasit... :DD

      Poista
  2. Näyttää tosi kivoilta! :) Ihailen aina ihmisten rohkeutta käyttää vähän värikkäämpiä laseja. Ja joskus jopa toivoin, että oma näköni huononisi vaan sen takia, että saisin jotkut tyylikkäät lasit nenälle :D Tosin nykyään osaan jo olla ihan kiitollinen siitä, ettei tarvitse näöstä (vielä) huolehtia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emmi! :)
      Itse olen vieläkin hieman ihmeissäni, että minä valitsin noinkin värikkäät lasit. Minä, joka käytän neutraaleja värejä- kaikessa! Joskus olin aivan samoissa aatoksissa kanssasi, että olisi kiva saada laseista vain asuste, mutta nyt kun sellaiset oikeasti sain voisin viedä ne vaikka heti takaisin kauppaan. Ne ovat KOKO AJAN likaiset! :) Kyllä se lasiton aika oli vain niin paljon helpompaa. Siitä kannattaa nauttia! :)

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.