perjantai 3. toukokuuta 2013

Raitaa mekkojen muodossa

Mulle on taas tullut yksi toive lisää ostoslistalleni..
Taas jälleen kerran raitaa! Ihan kuin sitä ei jo olisi...
Tällä kertaa mekon muodossa. Mulle tuli niin kamala himo sini-valko raidalliseen mekkoon, ettei mitään rajaa. 
Itse olin kerrankin nopea ja päätin ryhtyä heti tuumasta toimeen enkä jäädä miettimään niin kuin yleensä. Mä olen siis jo oman yksilöni löytänyt, mutten vielä paljasta millaisen.
Kokosin nyt kollaaseiksi ne netistä löytyneet mekot, jotka miellyttivät omaa silmääni enite ja joukossa on myös omani. 






"Kotimaisia" mekkoja ylin ja toinen kollaasi ja viimeisessä on sitten yksi GAP:in mallistosta. Mielestäni kotimaisista kivoin on ensimmäisen kollaasin Henri Lloydin mekko, sekä Lindexin raitamekko. Siinä minua kyllä ihmetyttää hieman tuo hihojen pituus... 
Mutta GAP:in mekko on juuri sellainen, jollaisen nyt haluaisin: rento, mutta tyylikäs ei liian istuva, mutta istuva kuitenkin. Ja mitä minä ymmärän hihoista ne saa myös pitkiksi, joka toisi mekolle pidemmän käyttöajan. 

No siinä oli taas raitaa! 

En millään enää malttaisi odottaa, että sää lämpenisi ja voisi alkaa jo oikeasti käyttämään kevyempiä vaatteitta. 
Olen kyseisen raitamekonkin ympärile jo suunnitellut ties kuinka monta asua- toivottavasti pääsen kohta toteuttamaan niitä. 

Paljastan teille myöhemmin minkä mekoista olen jo vaatekaappiini saanut.

Saa nähdä millainen viikonloppu on tulossa, sillä sain itselleni aika pahan kevätflunssan. Tähän flunssaan vielä tukaluutta tuo myös siitepöly, jolle olen pahasti allerginen. No, tämä on oiken hyvä syy ottaa rauhassa. Toivottavasti menisi vain pian ohi!

Sellainen toukokuun alku sitten!
Toivottavasti teillä kaikilla on alkanut toukokuu myös mukavasti, tai siis ainakin ilman flunssaa!? :)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Hmm, voikohan tuolta Gapilta tilata Suomeen.. hihii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän kommentin myötä raitamekko- yllätykseni paljastuu, mutta olihan se muutenkin aika selvää :DD Kyllä voi tilata Suomeen ja voin lämpimästi suositella GAPilta tilaamista. Sen verran hyvin kaikki toimi ja paketti tuli kotiin luvattua aikaisemmin.

      Poista

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.