sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Haaveita...

Näitä sunnuntaiaamujen haaveiluja ei olekaan hetkeen ollut, mutta nyt on taas pää täynnä haaveiluja ja ne pitää jakaa muillekin.
Laukkuja! Niitä ei voi koskaan olla liikaa, eikä niistä voi koskaan haaveilla liikaa. Niistä haaveilen taas tänään tai oikeastaan joka ikinen päivä. 


Love bags

Haaveissa on ollut jo hetken aikaa kaksi laukkua ja olen tainnutkin niistä jo puhua teille joskus aikaisemminkin.

Jokin aika sitten en ymmärtänyt kummaankaa laukun perään, mutta nyt olen ihan hulluna. 
Into Speedyä kohtaan laskin, kun niitä tuli vastaan koko ajan Huuto.netissä. Se oli hetken huumaa laukku ja nyt siitä halutaan päästä eroon. Nyt se hukassa ollut into on tullut takaisin ja voisin ottaa Speedyn käsipuoleeni vaikka heti! 

Sama juttu oli Alexan kanssa. Tai oikeastaan Alexasta olen pitänyt aina, mutta koska olen ajatellut, että jos joskun Alexan ostan sen pitää olla oakin värinen. Hautasin haaveeni, koska sen väriselle laukulle ei ainakaan vielä ole tarvetta. Mutta mustalle olisi isonkin paikka vapaana. Jokin aika sitten kävin katsomassa Mulberyllä mustaa Alexaa ja sillä samalla hetkellä kun laukun näin sydämeni suli, se on mun. Tai tulee joskus olemaan!

Nämä molemmat laukut tulevat joskus olemaan minun, sen olen päättänyt!
Olen ajatellut, että Speedyn voisi ostaa 2handina ja siihen voisi ollakin hyvä mahdollisuus- niin kuin jo aikaisemmin sanoin- on Huuto.net niitä pullollaan. Minä olisin valmis ostamaan laukun käytettynä, jos se vain olisi hyvässä kunnossa.
Alexaa olen nähnyt käytettyinä, mutta juuri kyseisessä oakin värissä. Haluan mustan oversized Alexan, hopean värisillä yksityiskohdilla. Näillä minun toiveillani Alexa on vaikea ostaa käytettynä, mutta jos käytetyn löytäisin tarttuisin siihen heti, koska nykyinen Alexan hinta on aika suolainen.

Siitä päästiinkin hyvin rahaan. 
Itselleni uuden laukun osto ei hetken päätös vaan haaveilen laukun perään joskus todella kauankin. Vaikka tällä hetkellä kokoelmani ei ole erityisen suuri, jokainen laukkuni on ostettu pitkän harkinnan jälkeen ja takkuisen rahan säästön seurauksena. Raha ei kasva puussa ja sen eteen pitää tehdä uhrauksia. Itse asiassa olen tälläkin hetkellä tiukalla säästökuurilla, jotta voisin ostaa itselleni jotakin mieluisaa syntymäpäiväni johdosta, johon on nyt vielä hetki aikaa. Säästökuurilla tietenkin menee rahaa niihin joka kuukausisiin menoihin, mutta kaiken shoppailun yritän jättää. Tälläkin hetkellä, näiden laukkujen lisäksi minulla on miljoona asia, joita haluaisin, käyn kaupassa niitä hiplailemassa, mutta nyt olen tiukka ja jätän ne sinne kauppaan. Yritän tämän marraskuun pitää tiukkaa linjaa ja totta kai jatkan niin pitkälle kun vain voin, mutta kovaa vauhtia lähenevä joulu alkaa pelottamaan jo nyt. 
Katsotaan miten pitkälle selviän!

Sellaine avautuminen tähän sunnuntaihin!

Onko teillä muuten mitään hyviä ideoita säästämiseen?
Ja mitä tykkäätte haaveistani?
Mistä sinä itse haaveilet juuri nyt?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että päätit jättää kommentin! Piristät päivääni.